FACEBOOK OGLAŠEVANJE – ZAKAJ BI MORALI OGLAŠEVATI NA FACEBOOKU?

FACEBOOK OGLAŠEVANJE – ZAKAJ?

Facebook oglaševanje je vrsta spletnega oglaševanja. Kot veste, je oglaševati na spletu pomembno, vendar zakaj bi izbrali ravno Facebook?

Na izbiro imamo veliko različnih možnosti oz. so možnosti neskončne. Vendar se je pri oglaševanju treba odločiti za nekaj, saj je dejstvo, da vsega ne zmoremo. Odločiti se moramo za določene kanale in v njih vložiti svoj celotni trud, saj z delom “nekaj na pol” pravih rezultatov ne bo.

Facebook oglaševanje

In zakaj med vsemi možnostmi izbrati Facebook oglaševanje?

Facebook oglaševanje je cenovno ugodno

Če na Facebooku oglašujete z jasnim poudarkom in sledite preprosti strategiji, vas bo stroškovna učinkovitost platforme osupnila. Z malo denarja lahko dosežete širok spekter ljudi. Npr. za 1 EUR na dan lahko dosežete tudi več kot 3500 ljudi.

Možnosti ciljanja ljudi na Facebooku so izjemne

Možnosti ciljanja, ki jih omogoča Facebook oglaševanje, so neverjetne. Z različnimi vrstami oglasov, če se malo pošalimo, lahko ciljate tudi na Boruta Pahorja. 😉 Na podlagi vedenja, interesa, demografije, povezav, starosti, jezika, lokacije, itd. lahko ciljanje izjemno natančno in s tem pridobite pozornost želene ciljne stranke.

Velik del ljudi je prisoten na Facebooku

Facebook oglaševanje cilja na vse aktivne uporabnike Facebooka. In ta ima večjo bazo ljudi, kot je prebivalcev Kitajske! Torej, so skoraj vse vaše potencialne stranke prisotne na Facebooku, le še najti in ciljati jih morate pravilno.

Facebook oglaševanje omogoča »remarketing«

Ta strategija je odlična, saj ponuja možnosti ponovnega ciljanja na ljudi, ki so že obiskali vaše spletno mesto ali pokazali vsaj nekaj zanimanja za vaše izdelke in produkte. S tem boste potencialne stranke, z zanimanjem za vaše produkte spodbudili, da dejansko izvedejo konverzijo.

Omogoča vam, da na enostaven način iščete nove kvalificirane potencialne stranke

Pri Facebook oglaševanju je mogoče, da ustvarite »podobne ciljne skupine«, kjer lahko izberete občinstvo po meri, Facebook sam pa bo dosegal nove ljudi, ki so podobni te izbrani skupini in jih bodo posledično vaši produkti oz. storitve zanimale.

Oglaševanje na Facebooku vam omogoča vse to in še več. Več pa si lahko preberete v članku Facebook oglaševanje.