KAJ JE CELOSTNA GRAFIČNA PODOBA PODJETJA IN ZAKAJ JO VAŠE PODJETJE RABI?

KAJ JE CELOSTNA GRAFIČNA PODOBA PODJETJA IN ZAKAJ JO VAŠE PODJETJE RABI?

Pozdravljeni! Ali vas zanima, kaj je celostna grafična podoba podjetja? Pol pa na kratko:
Celostna grafična podoba podjetja je vizualen jezik, s katerim se boste na nonverbalni ravni pogovarjali z vašimi strankami.

grafična podoba podjetja

Vas zanima izdelava CGP? Radi vam pomagamo!

Ali ste kaj takega imeli v mislih? Saj je logično. Enako kot se mi pogovarjamo z našimi prijatelji, kolegi in sorodniki z besedami, jim dajemo sporočilo tudi s tem kako se oblekamo, kakšno imamo frizuro, za dame velja tudi makeup in manikura. Na podzavestni ravni je za naše sogovorce pomembno opazovati vse detajle, ki jih poleg govorjenega sporočila dobivajo. 

Lahko pa rečemo, da včasih je vizualni vidik sporočila celo bolj močen od tega govorjenega.

KAJ VSE ZAJEMA CELOSTNA GRAFIČNA PODOBA PODJETJA?

Celostna grafična podoba podjetja zajema vse tisto, kar od blagovne znamke gledamo. V glavnem se pa gre za tri stvari:

  • Barve
  • logotip
  • pisava

Barve so pomembne, ker takoj pokažejo, če je podjetje bolj resno, ali funky, koražno ali zemito. Podjetja imajo pripravljeno svojo barvno lestvico, z katero reprezentirajo svojo blagovno znamko.

Logotip je seveda velik del reprezentacije podjetja. Vsebuje barve podjetja in sam o sebi izraža sporočilo podjetja. Dober logotip je opazliv in si ga hitro zapomnimo – kasneje pa povežemo s znamko in ta postane njen prepoznavni znak.

Pisava, enako kot barva, veliko pove o karakterju podjetja. Vidimo pisave, ki so bolj igrive, pisave ki so zelo “digitalne” pa tudi tiste neopazne, neutralne. Lahko imate več pisav – recimo eno za napise in posebna sporočila, ta je lahko bolj igriva, drugo pa za copy in vsa sporočila – ta je lahko nevtralna. Ne pa s količino pisav ter barv pretiravati – hitro rata kaotično.

celostna grafična podoba podjetja

ZAKAJ JE ZA VAS GRAFIČNA PODOBA PODJETJA POMEMBNA?

Kot smo že omenili, grafična podoba je kot en dodaten jezik, s katerim se pogovarjate z vašimi strankami. A ni boljše govoriti čim bolj lepo, pregledno, pametno in na način, da nas stranke ne bodo pozabile?

Če ste si odgovorili ja, potem pa verjetno CGP rabite! Za kakršnakoli vprašanja in pomoč smo tukaj za vas – Pro Marketing.