UPORABNIŠKA IZKUŠNJA – KLJUČ DO SRCA STRANK?

UPORABNIŠKA IZKUŠNJA – KLJUČ DO SRCA STRANK?

Uporabniška izkušnja je način, kako uporabnik doživi interakcijo z izdelkom, sistemom ali storitvijo. Nenehno izboljševanje uporabniške izkušnje je za večino podjetij, oblikovalcev ter ustvarjalcev velikega pomena, saj lahko negativna uporabniška izkušnja prispeva k negativnemu ugledu izdelka in celo podjetja samega.

uporabniška izkušnja

KAJ VKLJUČUJE UPORABNIŠKA IZKUŠNJA?

Obstaja šest ključnih dejavnikov za dobro uporabniško izkušnjo. Ti dejavniki navajajo, da spletna stran ali informacije v omrežju morajo biti:

  •       Uporabne
  •       Zaželene
  •       Enostavne za navigacijo 
  •       Dostopne
  •       Verodostojne
  •       Dragocene

Uporabno – Ko pomislimo na uporabniško izkušnjo, pogosto pomislimo na uporabnost in enostavnost, s katero se lahko potencialna stranka znajde na naši spletni strani ter koliko vsebina in dizajn spletne strani ustreza potrebam naših strank

Zaželeno – Je tisto, kar ustvarjamo, zanimivo za bazo uporabnikov? Biti enostaven za uporabo in uporaben je ena stvar, a zaželenost lahko popelje izkušnjo z izdelkom na višjo raven. Dobra izkušnja je tisto, kar ljudje želijo doživeti.

Enostavna navigacija – Izgubiti se ni zabavno, ne glede na to, ali ste v labirintu ali v digitalnem izdelku. To, da lahko najdete tisto, kar iščete, morda ne bo izzvalo navdušenih kritik, a če imate težko navigacijo, vam izdelek zagotovo prinese negativne.

Dostopnost – Ker se naše stranke razlikujejo od izdelka do izdelka, se razlikujejo tudi njihove zmogljivosti. Zato morate biti prepričani, da je vaša spletna stran dostopna različnemu tipu strank.

Verodostojno – Danes je na internetu veliko lažnih informacij. Od spletnih mest za kopiranje do e-mail prevar in težav z zasebnostjo podatkov. Zagotavljanje, da se uporabniki vaših izdelkov počutijo varne, močno prispeva k današnji izkušnji izdelka.

Dragoceno – Vse to pade v vodo, če izkušnja kupcu ne prinese vrednosti. Ne glede na to, kako prijetno, uporabno ali zaželeno je spletno mesto, če ni lastne vrednosti, je malo razloga za vrnitev.

Zvesta stranka je tisto, kar potrebujejo vaše podjetje in vaši izdelki. Ena zvesta stranka vam bo prinesla še več strank, zato pomislite na uporabniško izkušnjo in poskrbite, da bo vaša spletna stran vašim strankam zagotovila pozitivne izkušnje, ki jih bodo vrnila.