Avtodeli, tovarniške odobritve, priporočila in zahteve
Avtodeli zelo ugodno in kvalitetno na kruno.si !
STANDARDI, ZAHTEVE IN KATEGORIJE
TRIJE GLAVNI FAKTORJI, KI ŠE POSEBEJ VPLIVAJO NA EVROPSKI TRG:
- podaljšan interval menjave olja,
- prihranek goriva,
- sestava izpušnih plinov.
ACEA (CCMC) specifikacije so direktive za evropski avtomobilski trg.
Različni nameni uporabe motornih olj so po evropski ACEA 2008 klasifikaciji označeni s črkami:
A/B– za osebna vozila z bencinskimi in dizelskimi motorji
C– za osebna vozila s filtrom trdih delcev
E– za gospodarska vozila z dizelskimi motorji
Nasvet za različne stopnje moči (npr.: 1, 2, 3, 4, 5) znotraj ene kategorije: višja številka ne pomeni hkrati tudi večje kakovosti. Za oljno industrijo je navedeno še uvajalno leto in številka izdaje (Issue-Nr.) v primeru, da so se testni pogoji spremenili, testna korozivnost pa je ostala enaka.
ACEA A/B ZA BENCINSKA IN LAHKA DIZELSKA MOTORNA OLJA
A1/B1 Stabilna olja „STAY in GRADE“ za uporabo pri podaljšanem intervalu zamenjave olja v bencinskih motorjih in dizelskih motorjih osebnih vozil in lahkih dostavnih vozil. Posebej razvita trenjska olja z zelo nizko viskoznostjo v visoko temperaturni in dinamični viskoznosti od 2,6 mPas za xW/20 in 2,9 do 3,5 mPas za vse ostale razrede viskoznosti. Ta olja za večino vozil niso primerna. V primeru dvoma je treba preveriti v navodilih vozila ali pri trgovcu. Posebej je potrebna odobritev proizvajalca.
A3/B3 Stabilna olja „STAY in GRADE“ za uporabo pri bencinskih motorjih z velikimi močmi in pri dizelskih motorjih osebnih vozil ter lahkih dostavnih vozil in/ali za podaljšane intervale zamenjave olja, ki jih navede proizvajalec motorja, in/ali za celoletno uporabo z olji z nižjo viskoznostjo in/ali za težje obratovalne pogoje, ki jih definira proizvajalec motorja.
A3/B4 Stabilna olja „STAY in GRADE“, priporočljiva za uporabo v zelo kvalitetnih bencinskih in dizelskih motorjih z direktnim vbrizgom, ampak tudi za uporabo, navedeno pod A3/B3.
A5/B5 Stabilna olja „STAY in GRADE“, razvita za uporabo pri podaljšanem intervalu zamenjave olja v bencinskih motorjih z visoko zmogljivostjo in dizelskih motorjih osebnih vozil in lahkih dostavnih vozil ter za omogočanje uporabe trenjskih olj z nižjo viskoznostjo pri višji temperaturi in dinamični stabilnosti (HTHS) od 2,9 do 3,5 mPas. Ta olja za večino vozil niso primerna. V primeru dvoma je treba preveriti v navodilih vozila ali pri trgovcu. Posebej je potrebna odobritev proizvajalca.
<…še več zanimivih člankov sledi, spremljajte kruno.si…>